קורס
Customer Success Manager

צעד ענק להצלחה שלך

תקשורת בינאישית טובה, יכולת לייצג את האינטרסים של הלקוח ושל החברה, יכולת לניהול זמן ולהובלת פרויקטים, יצירתיות - אם אלה תכונות שמאפיינות אותך

יש לך מקום בהיי-טק
וזו ההזדמנות שלך לסלול את דרכך

בהיי-טק יש הרבה מקום ל"אנשים של אנשים", לכל אחד ואחת שרעבים להצלחה ומוכנים להשקיע זמן ואנרגיה בשביל ללמוד איך להיות הכי טובים במה שהם עושים.

קורס Customer Success Manager נבנה בשיתוף עם בכירים מתעשיית ההיי-טק כדי להכין אותך לאחד מתפקידי ה-Entry Level המבוקשים ביותר בתעשיית ההיי-טק כיום, כאשר בוגרי הקורס יכולים להשתלב ב-6 תפקידים התחלתיים שונים (כ-4,000 משרות פתוחות בלינקדאין, גם לג'וניורים).

תעשיית ההיי-טק רותחת וצמאה לאנשים בדיוק כמוך שמחפשים את ההזדמנות שלהם להיכנס להיי-טק ולהרוויח את מקומם בסביבת עבודה דינמית, מאתגרת ורווחית!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
או התקשרו 052-5350856

מעמד יוקרתי בתעשייה

כל המועמדים עוברים מבדקים וסינון, והסגל מונה רק מדריכים מהתעשייה, שב-Day Job שלהם עובדים בחברות כמו Amazon, Playtika ו-Microsoft. הסטנדרט הזה קנה לנו בקרב המגייסים שם שמציב את בוגרינו בעמדת יתרון.

יחס אישי צמוד

יחס אישי זו לא קלישאה: אצלנו כל תלמיד מקבל תשומת לב פרטנית וממוקדת, גם בכיתה, גם כשהוא פותר את שיעורי הבית וגם בסיום הקורס, כשאנו מלווים אותו עד למציאת עבודה.

לומדים בשביל לעבוד

אצלנו לומדים תוך כדי התנסות מעשית בפרקטיקה של עולם ההיי-טק. לא יושבים ומעתיקים מהלוח – חושבים, שוברים את הראש, מתאמצים ומצליחים. קשה בלימודים, קל בראיון העבודה.

נמצאים במרכז העניינים

את הכיתות והמשרדים המתקדמים שלנו מיקמנו בפריים לוקיישן, בצומת של כל עורקי התחבורה הראשיים, כדי שיהיה לתלמידינו הכי קל להגיע וכדי שיתרגלו להיות איפה שהדברים קורים.

מקצועיות ללא פשרות

לומדים רק מהמומחים המובילים בארץ ורק את החומר המתקדם ביותר. בשעות היום המרצים שלנו מובילים צוותי CS בחברות החזקות בהיי-טק, בערב הם מלמדים את הסטודנטים שלנו את הנושאים הכי חמים בשטח.

מחיר שהכיס אוהב

אנחנו לא אוהבים תיאוריה ודוגלים ביחס אישי לסטודנטים שנבחרים לקורס בפינצטה. כך אנחנו יכולים לרוץ קדימה, בקורס ממוקד ומעשי שחותך עלות מיותרת משכר הלימוד. 18,000 ש״ח לקורס? אצלנו משלמים הרבה פחות.

Your job, if you’re a customer success manager, isn’t making friends with your client. Your primary job is to challenge them, and get them to think, in order to make them more successful.

כיצד להכיר כל לקוח, להבין את צרכיו ולמדוד את הצלחתו העסקית כדי להפוך אותו ללקוח נאמן לאורך זמן. הקורס יתן לך את כל הכלים הדרושים לתפקיד CSM ויאפשר לך להשתלב ב-6 תפקידים התחלתיים שונים בחברות היי-טק:
Customer Success Manager
Customer Support
Account Manager
Customer Service
Business Development Representative (BDR)
Sales Development Representative (SDR)

Customer Success Manager – התחום מתאים במיוחד ל"אנשים של אנשים", לבעלי תקשורת בינאישית מעולה, למי שיש לו כישורי ניהול זמן ופרויקטים ולאנשים עם חשיבה אנליטית טובה ויכולת להסיק מסקנות ממספרים. מי שניחן בתכונות הללו יהיה בעל הסיכויים הטובים ביותר להתברג בתעשייה בתפקיד CSM.

Customer Support – מתאים במיוחד לאנשים שמטבעם הם "פותרי בעיות", כישורי ניהול זמן ותעדוף משימות, יכולת לג'נגל בין ריבוי משימות. יתרון לבעלי ניסיון טכני.

Account Manager – תפקיד שדורש אחריות גדולה ומתאים לבעלי כישורי סדר וארגון מעולים, יכולת אנליטית טובה, כישורי מו"מ, יחסי אנוש מצוינים. מתאים מאוד לבעלי רקע בשירות לקוחות.

Customer Service – מתאים לבעלי כישורים בינאישיים מעולים, מכווני שירות, יכולת טובה לתפקד במצבי לחץ, גישה טובה למספרים ונתונים. ניסיון קודם בשירות לקוחות ייתן לכם יתרון.

Business Development Representative (BDR) – מתאים לבעלי כישורי שכנוע ומו"מ מעולים, אנשים תקשורתיים שיודעים איך לגשת לכל אדם, רעבים להצלחה – עיכוב זמני רק מדרבן אותם יותר. יתרון לבעלי רקע במכירות.

Sales Development Representative (SDR) – מתאים לאנשים שאוהבים למכור ויודעים לעשות זאת מעולה בשיחת טלפון, בזום או בפגישות פרונטליות. יודעים לתעדף משימות ולהפריד בין עיקר וטפל, תשומת לב לפרטים, שליטה מעולה בעולם המונחים הטכנולוגי ויכולת להסביר את הדברים לאחרים. יתרון לבעלי רקע במכירות.

בתוך 10 שבועות יהיו באמתחתך הידע והכלים המקצועיים כדי להיות CSM מעולה ותעודה מטעם Product Experts שתהפוך אותך למועמד אטרקטיבי עבור כל חברת היי-טק בישראל.

כל המועמדים עוברים סינון לבדיקת התאמה וזיקה למקצוע. אנחנו רוצים ללמד אנשים שיצליחו ויפתחו קריירות מדהימות, לא לנהל פס ייצור לתעודות.

חברות תוכנה נותנות שירות ללקוחות מכל העולם ולכן בשביל להצליח לתת להם שירות מעולה, נדרשת שליטה טובה באנגלית. 
צריך לשייף את האנגלית?
אל חשש.
יש מגוון דרכים לשפר במהירות את האנגלית שלך. נשמח לשתף אותך בטיפים שלנו.

ממש לא. המשוואה של Products Experts היא כזו: מרצים מובילים שעובדים כיום כראשי צוותי CS + חיבור לתעשייה + סטנדרט של היי-טק + פריים לוקיישן = קורס יוקרתי במחיר מפתיע. איך זה יכול להיות? פשוט מאוד: אנחנו משקיעים בך, לא במערך יח״צ ופרסום אימתני.

יובילו אתכם להצלחה

Shikma Klein-Sharony
שקמה קליין שרוני
Customer Success Manager

מנהלת הצלחת לקוח ב- PayPal, תאגיד הפינטק האמריקאי ששווי השוק שלו עומד על 145 מיליארד דולר. בעלת 8 שנות ניסיון בתור Customer Success Manager בתחומים שונים, בהם אונליין מרקטינג, סייבר ופינטק. מנוסה בבניית תוכניות אונבורדינג ויישום מדדי ניטור (KPIs). בעברה CSM בחברות בגדלים שונים, מסטארט-אפים ועד תאגידים.

-מבשם
עידן מבשם
Growth Lead

כיום Growth Lead ב-Kayzen, שמנהלת פלטפורמת פרסום B2B. בתפקידו הקודם, מנהל פעילות הסוכנויות והמותגים של חברת Outbrain בישראל, דרום אפריקה, רוסיה ומזרח אירופה. לפני כן שימש כמנהל האסטרטגיה של צוות המותגים של Outbrain ישראל, והוביל בהצלחה את הפעילות הפרוגרמטית של החברה בשוק המקומי.

Michal Tik Genin
מיכל תיק ג'נה
Chief Customer Officer

סמנכ"לית לקוחות בחברת Easyway, שם הקימה את מערך ה-CS. אחראית על כל צדדי ניהול הלקוח בחברת SaaS ושת"פים גלובליים ומאמינה בלשים את הלקוח במרכז (Client Centric Approach). בעלת נסיון עשיר בהקמת מערכי CS ובתפקידי ניהול לקוח ושירות לקוחות.

Bar_Zefania
בר צפניה
Director of Revenue Operations

מנהל מערך ה-Revenue Operations ב-Product Experts. מוביל חדשנות מוצרית, שותפויות אסטרטגיות ומצוינות תפעולית, אחראי על שיפור חוויות הלקוחות והצמיחה בהכנסות. מוביל מאמצי B2B, כולל onboarding של הלקוחות העסקיים והבטחת שביעות רצונם בהתאם ליעדים. מומחה במינוף נתונים לשיפור אסטרטגיות המכירה.

limmited

מועד הקורס הבא

18.04.23

ימי שלישי 18:30-21:30
אזור הבורסה, רמת גן

רוצים לשדרג את הקריירה?

צלצלו או השאירו פרטים, אנחנו נחזור אליכם 🙂

או התקשרו

דילוג לתוכן